Drugi glas

O tehnici sviranja.
Korisnikov avatar
harmonikaš_ivan
96 basova
96 basova
Postovi: 97
Pridružio se: 01 Jan 1970, 01:00

Drugi glas

Post od harmonikaš_ivan »

Pozdrav svima na forumu. Imam jedno pitanje. Znaci ovako, ja sviram u školskom sastavu (u tamburašima). Sviram harmoniku, sad smo dobili violinu isto. Pa mi je profesor reko da ću ja svirati drugi glas. e sad jeli bi mi mogo netko u kratko objasnit kak se svira drugi glas? Koja je reazlika izmadu prvog i drugog glasa? Ja sam početnik pa zato pitam.

Unaprijed hvala.
MladenIsakovic
120 basova
120 basova
Postovi: 212
Pridružio se: 01 Jan 1970, 01:00
Lokacija: Šabac
Kontakt:

Re: Drugi glas

Post od MladenIsakovic »

Drugi glas - to ti je terca, seksta, zavisi šta, uglavnom terca. Učićeš u školi šta je terca, ako ne znaš, ne brini ;)
Korisnikov avatar
harmonikaš_ivan
96 basova
96 basova
Postovi: 97
Pridružio se: 01 Jan 1970, 01:00

Re: Drugi glas

Post od harmonikaš_ivan »

ma znam šta su terce..ma ja sma to ovka doso u sastav svirati....on uce ove tamburaše svirati,a mene ne..ja idem privatno kod čovjeka koji je nekad predavo u glazbenoj..nego nikad nisam sviro drugi glas..pa da pitam...

hvala na odgovoru
Dallape 1960
Šef orkestra
Šef orkestra
Postovi: 709
Pridružio se: 27 Maj 2011, 21:25
Lokacija: Kosovo i Metohija

Re: Drugi glas

Post od Dallape 1960 »

Nije to bas tako jednostavno..treba to prakticno navezbati.. :svirac: taj profesor je verovatno mislio da ti vec znas svirati drugi glas pa je zato zahtevao da sviras zatako kratko vreme.. :svirac: evo najprostijeg objasnjenja da bi lakse shvatio..
-sviras tercu (2 glasa..NPR. A i C )
solo svirka je
1 glas C
2 glas A
nadam se da sam pomogao..ipak bi bilo lakse da ti neko prakticno pokaze
P.S madam se da nisam omasio onove nije mi harmonika pri ruci.. :pudc8: salim se samo vezbaj :svirac:
Korisnikov avatar
Ukika
Šef orkestra
Šef orkestra
Postovi: 400
Pridružio se: 20 Mar 2011, 19:38

Re: Drugi glas

Post od Ukika »