pomozite oko kupovine

Ukoliko vam treba pomoć pri kupovini ili prodaji harmonike ovo je pravo mesto da postavite pitanje. Procene vrednosti, stanja, karakteristika, godišta i originalnosti instrumenta.
Odgovori
Dobrica
48 basova
48 basova
Postovi: 50
Pridružio se: 22 Dec 2012, 17:44

pomozite oko kupovine

Post od Dobrica »

Pozdrav svima,ja sam pocetnik i to mator,svi se smeju ali ja znam da cu da naucim da sviram.Voleo bih da kupim ovu harmoniku pa me zanima vaš savet. Znam da nije orginal,majstor kaze da je odlicna,naravno poveo bih nekog iskusnog da proveri.Meni je harmonika potrebna za moju dušu a kada budem naučio i malo za društvo,nista više od toga. Ako je sve tacno što kaže majstor da li da kupujem. Biću vam zahvalan za savete. Pozdrav.
[hide]http://www.kupujemprodajem.com/Dallape- ... id=5770109[/hide]
Korisnikov avatar
dugmetarac78
Šef orkestra
Šef orkestra
Postovi: 1239
Pridružio se: 31 Maj 2012, 20:31

Re: pomozite oko kupovine

Post od dugmetarac78 »

Prijatelju neznam sta da ti kažem, možda harmonika nije loša, a jel si obratio pažnju na raspored dirki? u prvom redu treba biti 3 bele pa 1 crna, u drugom po dve crne i dve bele, tako i u trećem. pa u četvrtom kao i u prvom, a 5 i 6-om kao u drugom i trećem, a ovde je sve nešto izmuljano i izmešano. Dobro pogledaj sliku, pa uporedi sa nekom drugom normalnom dugmetarom u b-grif-u. Toliko od mene. Nadam se da ceš kupiti nešto sa čime ćeš biti zadovoljan, i neka te dobro služi.

http://www.kupujemprodajem.com/big-photo-3982302-2.htm
Dobrica
48 basova
48 basova
Postovi: 50
Pridružio se: 22 Dec 2012, 17:44

Re: pomozite oko kupovine

Post od Dobrica »

dugmetarac 78 hvala ti druze,pozvao sam prodavca,koji se izvinuo i rekao da je to vec popravljeno ali da je stavio staru sliku u oglas. molim za još koji savet. :
Korisnikov avatar
dugmetarac78
Šef orkestra
Šef orkestra
Postovi: 1239
Pridružio se: 31 Maj 2012, 20:31

Re: pomozite oko kupovine

Post od dugmetarac78 »