Da li je ova harmonika ok za početnika?

Ukoliko vam treba pomoć pri kupovini ili prodaji harmonike ovo je pravo mesto da postavite pitanje. Procene vrednosti, stanja, karakteristika, godišta i originalnosti instrumenta.
Odgovori
Korisnikov avatar
Omix
Nema harmoniku
Postovi: 3
Pridružio se: 17 Jan 2020, 19:52

Da li je ova harmonika ok za početnika?

Post od Omix »

Imam priliku da kupim harmoniku Settimo Soprani, model Dick Contino za $350.
Na slikama izgleda skoro identično harmonici sa ovog videa (https://www.youtube.com/watch?v=vLsVhX-crug) , osim što nije sve u krem boji nego su neki detalji u crnoj, i tamo na strani basova nema ono jedno veliko dugme, nego dva manja.
Takođe, sa slike iz oglasa izgleda prilično očuvana, tj. skoro kao nova, osim što dirke malo vuku na žuto, kao da su požutile od starine, ali ne izgleda da su mnogo (ako uopšte) upotrebljavane.

O čemu se radi: ja sam apsolutni početnik, nikad u životu nisam držao harmoniku u ruci, a kamoli svirao. Svirao sam (i još uvijek sviram) rekreativno gitaru, ali sam uvijek želio da sviram harmoniku, pa hoću sebi tu želju da ispunim. Nemam profesionalnih aspiracija niti planova da negdje nastupam, to bi bilo isključivo za moju dušu, sam sebi na uvo.
Zanimaju me najviše stare narodne pjesme i sevdalinke.

Pod uslovom da je sve na ovoj harmonici ispravno - da li mislite da je ova harmonika dovoljna za mene kao apsolutnog početnika i za to što bih ja želio da sviram?
Takođe, dobro bi došao i svaki savjet šta i kako da isprobam (ja bi znao samo da pritisnem svako dugme i dirku da vidim da li radi, ali ne znam ima li još šta na šta treba obratiti pažnju), u slučaju da budem išao da pogledam.

Unapred hvala svima na mišljenjima.
O.
Korisnikov avatar
Omix
Nema harmoniku
Postovi: 3
Pridružio se: 17 Jan 2020, 19:52

Re: Da li je ova harmonika ok za početnika?

Post od Omix »

Evo u međuvremenu još jedna informacija...