Aha, onda sory, ja sam krivo shvatio - e sad ovo drugo pitanje je već ono teorija i još više vježbe, to trenutno i ja učim, mogu ti samo reči par stvariDalapa Dugmetara napisao:pa dobro to, kad bi svi svirali pomocu tih basova na sta bi to zvucalo? koji su ostali basovi koji su u harmonskom sklopu? Kako se grade prelazi? i ostalo? :hmmm:
- izmjenični bas (tipa C, c dur, g, c dur)
- tercni bas i ljestvica kod tercnog basa, to se može upotrijebiti kad završava neki dio u pjesmi ili hočeš nešto naglasiti, pa odsviraš bas kao da sviraš ljestvicu ako me kužiš, probaj malo odsvirati tipa C, Cdur, pa u istom taktu tercni F, tercni G, i onda opet C, Cdur. Imaš milion kombinacija.
- sedmica, kod prijelaza iz G u C, ili C u F i sličnih, to moraš osjetiti što ti sedmica nosi, ona isto zvuči da nešto naglasi
Itd itd...stvarno ima puno toga za učiti, često se griješi jer prsti ne slušaju, ali svakim danom se vidi napredak i onda pjesma več zvuči na nešto