Ispravno ili ne?

O tehnici sviranja.
pickedbass
Nema harmoniku
Postovi: 8
Pridružio se: 01 Apr 2013, 14:00

Ispravno ili ne?

Post od pickedbass »

Dali je ispravno odsvirati ton dva ili više puta sa istim prstom, odnosno u pesmi stisnuti jedan ton ( dirku ) dva puta sa istim prstom. Ja sam početnik pa nebih želeo da učim pogrešno.
robe85
48 basova
48 basova
Postovi: 48
Pridružio se: 18 Dec 2012, 21:48

Re: Ispravno ili ne?

Post od robe85 »

jest samo ne dva ili više tonova istim prstom koji slijede nakon početnog tona ( primjer: Ton C ako moraš ponovit pet puta svirat ćeš ga prvim prstom pet puta , a ako slijedi ton D svirat ćeš ga drugim prstom, ton E trećim prstom, takav ti je prstored kad počimaš od C)
Korisnikov avatar
dugmetarac78
Šef orkestra
Šef orkestra
Postovi: 1239
Pridružio se: 31 Maj 2012, 20:31

Re: Ispravno ili ne?

Post od dugmetarac78 »

Nebih komentarisao dali je ispravno ili ne, pošto nisam 100% siguran, ali mnogo je lakše kad navežba da jedan ton svira više puta tako što će izmenjivati prste, prvo da navežba sa dva tj. 232323 prst, pa onda23432343.
Bokic
96 basova
96 basova
Postovi: 108
Pridružio se: 01 Jan 1970, 01:00

Re: Ispravno ili ne?

Post od Bokic »

robe85 napisao: primjer: Ton C, ako moraš ponovit pet puta svirat ćeš ga prvim prstom pet puta ,...
Tesko prijatelju da je ovo ispravno. Sta cemo onda kad se tempo ubrza ??
Jedan ton, ako se ponavlja vise puta, pravilno je odsvirati ga sa razlicitim prstima, u zavisnosti vec od daljeg razvoja dogadjaja u kompoziciji.
Korisnikov avatar
Webmaestro
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR
Postovi: 1368
Pridružio se: 01 Jan 1970, 01:00
Kontakt:

Re: Ispravno ili ne?

Post od Webmaestro »