Pedagoski rad i greske prilikom rada sa ucenicima

O tehnici sviranja.
mali harmonikas
Šef orkestra
Šef orkestra
Postovi: 318
Pridružio se: 15 Nov 2018, 08:12

Re: Pedagoski rad i greske prilikom rada sa ucenicima

Post od mali harmonikas »

Dallape 1960 napisao: 11 Apr 2020, 01:05 Zato kolega sto je sviranje harmonike otislo mnogo daleko od onoga sto svira Novica Negovanovic, uz svo postovanje i zahvalnost na svemu sto je uradio. Bobana u zivotu nisam video da je sastavio 3 harmonije, pesmu prati solo, saka mu je obesena kao o civiluk. I naravno zakljucak sviranje prljavo, i na losijem nivou nego pre 5 godina. Ozbiljan pedagog to mora da koriguje a ne da bifla detetu repertoar. I na kraju Takav nacin muziciranja u ozbiljnoj prici je proslost.
Mozda se ti Dalape ne bavis sviranjem..pisem zbog sugestije da se ne pokazuje repertoar..to je dvosjekli mac ali tu treba naci balance da se vjezba i jedno i drugo..opet govorim iz vlastitog iskustva
Dallape 1960
Šef orkestra
Šef orkestra
Postovi: 709
Pridružio se: 27 Maj 2011, 21:25
Lokacija: Kosovo i Metohija

Re: Pedagoski rad i greske prilikom rada sa ucenicima

Post od Dallape 1960 »

Kolega ja pricam jedno ti kontas peto. Ne mozes u 15 godina da budes zreo harmonikas i tacka. Moraju stvari posupno da se uce, koji repertoar u osnovnoj skoli? Ako hoces da budes harmonikas. Ako hoces da se zoves harmonikas moze kaķo hoces. Da ne duzim vise.
mali harmonikas
Šef orkestra
Šef orkestra
Postovi: 318
Pridružio se: 15 Nov 2018, 08:12

Re: Pedagoski rad i greske prilikom rada sa ucenicima

Post od mali harmonikas »

Dallape 1960 napisao: 16 Apr 2020, 11:27 Kolega ja pricam jedno ti kontas peto. Ne mozes u 15 godina da budes zreo harmonikas i tacka. Moraju stvari posupno da se uce, koji repertoar u osnovnoj skoli? Ako hoces da budes harmonikas. Ako hoces da se zoves harmonikas moze kaķo hoces. Da ne duzim vise.
U 15-toj godini to si mislio?Gledaj postoji u tome ucenju stvarno svega i svacega,ovisi sto hoce ucenik..po meni tako sam ja radio ja sam svirao klasiku prvih par godina nisam pipnuo triler ni narodnjak..zbog cega pa zato sto nisam imao pojma o nicemu a jedini nacin da ucim je sviranje po skolskom programu ,e sad tu opet postoji nesto..može ucenik nastaviti i dalje po tome programu ako zeli svirati klasiku..sviranje klasike je tesko i zahtjeva puno rada a vrlo malo se cijieni,ali nauci se neke osnove koje ce pomoci da se nadograduje,neki ucenici pocinju svirati odmah kola sevdah itd,ja mislim da je takav pristup možda i nije bas dobar..zapravo svirati treba sve ..sjecam se jednog decka svirali smo jedno kratko vrijeme u bandu,on je bio bas takav harmonikas vasarski ,tako je ucen a ucitelj mu je isto bio vasarski harmonikas,on je ucen da može svirati po tezgama ,dok sam ja studiozno radio svaku pjesmu i sta smo imali ?On je znao svirati 200 pjesama a ja jedva 30,kako je on svirao te pjesme?Ja te pjesme nisam prepoznao dok nije pocelo pjevanje znaci to nije licilo na nista..a u tome recimo uvodu bile su neke strasne cake,zanimljivo otkud to uopce se sjeti netko da bi to svirao tamo ali zato ostali dio forspila neprepoznatljiv...i kako presudiri sto je bolje moje ili njegovo?On je sebe smatrao bozanskim jos mu je rep vise dizala recenica"ucitelj mi je rekao da in nema sta vise njega nauciti".!!On je ucen da bude upotrebljiv..da bude snalazljiv bez obzira na kvalitetu..ja sam iz toga naucio nesto da njegovo nije dobro ali nije ni moje..pa promjenio strategiju sviranja..i pomalo imam i jedno i drugo..
Odgovori