Pomoć pri izboru harmonike

Ukoliko vam treba pomoć pri kupovini ili prodaji harmonike ovo je pravo mesto da postavite pitanje. Procene vrednosti, stanja, karakteristika, godišta i originalnosti instrumenta.
Odgovori
Usputni_prolaznik
Nema harmoniku
Postovi: 2
Pridružio se: 24 Feb 2021, 22:11

Pomoć pri izboru harmonike

Post od Usputni_prolaznik »

Lijep pozdrav svima,

Trebala bi mi pomoć mnogo iskusnijih članova, naime već godinama želim počet svirati harmoniku, ali zbog obveza oko fakulteta nisam imao baš vremena, da ne duljim dalje odlučio sam se na kupovinu neke harmonike i vidio sam da je za početnike koji nemaju nikakvu nakanu profesionalnog sviranja okej Royal standard ili Weltmeister.

Zašto sam se registrirao i ovo pišem jer imam ponudu za dvije harmonike, jedna je Royal standard Silvana 96 basova, a druga je Weltmeister Stella 120 basova. Po vama za sviranje pjesama Šabana, braće Ahmedovski i Tome Zdravkovića koja je bolja. Odmah da kažem ovo je samo za moj gušt da mogu se zatvorit u svoja 4 zida i svirat i plakat i ništa mi više ne treba. Ponuda za obe harmonike je 2400 kn, da li je to okej cijena jer vidim po njuškalu da znaju biti i oko 3000kn.

Hvala unaprijed svima na vremenu i na odgovoru, srdačan pozdrav.
Koca
Šef orkestra
Šef orkestra
Postovi: 1511
Pridružio se: 01 Jan 1970, 01:00
Lokacija: Bela Crkva Banat

Re: Pomoć pri izboru harmonike

Post od Koca »

Stela! Drvena klavijatura, klasicna osovina, sa mogucnoscu lakog stelovanja tvrdoce kad zatreba.
Korisnikov avatar
dugmetarac78
Šef orkestra
Šef orkestra
Postovi: 1239
Pridružio se: 31 Maj 2012, 20:31

Re: Pomoć pri izboru harmonike

Post od dugmetarac78 »