Nema poente, ali i iz ugla harmonikasa mogu da razumem zasto to rade. Sve potice iz muzicke nekulture. Vecina muzicara, pa i harmonikasa se slabo snalaze sa tonom kada sviraju na ozvucenju, kako harmonike, tako i ostatka orkestra.
Naravno, u celoj prici svako sebe malo pojacava tokom svirke, pa dodjemo do toga da se harmonika sve slabije cuje. Klavijaturista sebe pojacava, violinista sebe pojacava, saksofonista sebe, itd i od onog prvog zvuka, koji je podesen na pocetku svirke, nema ni traga.
Da bi to sve nadjacao, harmonikas pojaca sebe, ali i dalje se ne cuje jer mu elektronski instrumenti odvuku svu snagu, pa je harmonikas prinudjen da vuce meh kao konj. Kako je u vucenju meha jaca sila, pa harmonika proizvodi i jaci zvuk, on svira samo u vucenju, jer u vracanju se znatno manje cuje. Basove ne svira, da mu ne bi trosili vazduh, osim kad vraca, onda nagazi sto vise basova moze, da sto brze isprazni vazduh, da bi meh zatvorio i vratio u poziciju da opet moze da vuce. Da se vratim na pocetak, to se desava zbog muzicke nekulture. Kad taj isti harmonikas svira "na suvo", itekako svira sa basovima i u oba smera. Osim ovih koji ni ne sviraju na suvo, niti vezbaju